karlstad är kärlek

Tillbaka från Sälen och kan inte påstå att det va trippen of my life. Visst va det väl härligt att vara i backen igen och känna blodet pumpa i benen men också i detta härliga finns ett men! Allt är så fjantigt egentligen så tänker inte fjanta ner min högklassiga blogg med det tramset. Men jag kan säga såhär att jag lär inte åka med samma gäng igen och skulle jag ens komma på tanken så vill jag att ni lämnar in mig någonstans!
Trotts allt detta fanns det roliga stunder, afterski till exempel & HC. Jag vill verkligen att det kommer ett sånt ställe som HC till Karlstad som håller igång och som pumpar så man verkligen inte vill sätta sig eller gå ifrån dansgolvet. Dansade fyra timmar i streck i lördagskväll/natt! Träffade en sjukt nice kille där, han hette Erik och var från Motala om jag inte minns helt fel och jobbade i Lindvallen men skulle börja plugga i Karlstad till hösten. Hur stor är chansen, men han va fruktansvärt trevlig och fixade mig hem till stugan.

Under Sälen trippen kom jag fram till ett och annat. Bland annat att ju mer jag umgås med grovinbodda Årjängsfolk ju mer frustrerad blir jag över hur extremt störa dom faktiskt är och på vilken enorm stor skillnad vi ligger på.
Därför va de extra skönt att gå till skolan idag och träffa mitt crew, kände att jag verkligen saknat dom. Dock va inte Lojjan där eftersom hon är den enda av oss som har praktik och också den enda som får hotellfrukost också, va fan!!
Men Louise vi håller på att styra upp att komma och våldgästa dig i ditt hem snart så var redo. Flickor jag gillar er & jag älskar Karlstad!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0