vitaminbrist

Japp de är de jag har, alltså verkligen. Jag saknar nog alla vitaminer i min kropp. Vilket min kära mor har tjatat om i jag vet inte hur länge och nu har även kära Frida uppmärksammat detta. SÅ det blir att köpa en jädra massa vitaminer när det kommer in pengar på kontot.
Inte hänt värst mycket idag, dagen har bara gått sjukt fort tycker jag. Fick med mig Angelica hem, eller hon mer eller mindre bjöd med sig själ. Precis så som jag brukar göra när jag åker till henne. Köpte bäj djäjs och kollade lite på tv, jag gjorde food och sen gick vi på en snabb promenad innan hon åkte hem och nu sitter jag här. Fixade precis en sjukt nice playlist samtidigt som jag kollade på mina älsklingar Simon & Tomas. 
Gått in på sista "praktik veckan" nu också och inte händer det något för de. Eller det har ju hänt saker men inte så mycket som jag kanske önskat, men imorgon så!

För er som inte hört de så överväger Johanna att köpa bil för hon känner att det vore bra på alla sätt och vis. Allt blir så mycket lättare när man har en bil. Förmodligen ska jag och kolla på den i slutet av denna veckan så får vi se vad som sker.
http://www.blocket.se/varmland/Snygg_Mitchubitchi_Galant_Sport_Edition_25908458.htm?ca=7&w=1

Nu ska jag avnjuta en god kopp te och en bra film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0