8 januari 2010

Dålig uppdatering på johanna punkt se.
Efter nyår lyckades jag i alla fall dra på mig halsfluss och feber, viva la vida! En sådär fem dagar senare, med nyligen påbörad penicillin måste jag nog säga att jag mår bättre. Skolan började igår, jag går nog kanske dit på måndag.

Fredag idag, känns inte som det och jag har inte en aning om vad jag ska eller vill göra.
Tror nog i alla fall att jag ska duscha, dra på mig kläder och ta med mig hunden ut och ner mot sjön innan solen går ner kanske.
Påtal om ingenting så har jag inte några nyårslöften, vad är ens grejen med de? Jag i alla fall klarar aldrig att hålla dom så då anser jag att de är bättre att inte ha några alls! Däremot så har jag satt upp några mål som jag ska sträva efter att nå. Ska bli lite skärpning på saker och ting.
Nu borde ja ha tagit en tablett för 20minuter sedan så bäst jag går och gör det.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0