fy vad bra jag mår

Det är sant, jag känner mig fruktansvärt bra måste jag säga!
Allt funkar, jag är lycklig och saknar inget.
Kan ju inte sakna något jag inte riktigt ha haft om ni förstår. 
Tycker att mina tjejor är dom topp bästa man kan ha, dom får mig alltid på mitt bästa humör. Puss på er!

Ikväll är det utgång som står på schemat och detta tack vara min kära vän alexander tjorven thorin. Han räddade verkligen min helg från att bli tråkig, tråkig, tråkig!
Har tre goda vinare som står i kylen och kyler sig och jag känner att partyhumöret drar sig uppåt redan. Underbart!
Tar med mig Angelican & Sosfian och kör på en riktig rolig kväll.

För en bra partykväll behövs musik och jag tackar Heidi för den första!
SKÅL!


Kommentarer
Postat av: HeddAN

Hahahaha grymmaste ju ;D fan vad bra den ÄR!!!!

2010-01-22 @ 19:14:26
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0