naken, blästrad och skitsur

Under veckan som var pratade jag och mitt crew om ifall vi skulle dra till Arvika och kolla in grumsbandet Hotwood som skulle spela på Ritz. Det hela slutade med att det bara var Sofia & Angelica som ville åka och resten av oss ville bara ta de lugnt.
Tillslut blev det inget Arvika för någon. Kände hur Angelican tyckte de va piss..
Klockan två på lördagsmorgon vaknade jag, loggade in på datorn och blipp så fick jag ett meddelande från Cattis som va sjuukt sugen på utgång, jag själv var fortfarande inte så sugen men ju mer vi pratade om det ju mer sugen blev jag. Så jag sa till Angelica att hon kunde ju i alla fall komma in till mig i stan så får vi se vart kvällen tar oss.
Vet inte riktigt vad klockan var när det ringde på dörren men jag hade i alla fall hunnit storstäda i lägenheten och duschat och så. Angelican och Sofian va på plats och efter en kort stund ringde de på dörren igen och in kom Cattis och Linn.
Vi kollade runt lite vart vi kunde ta vägen då allt är lite svårt eftersom jag är den enda som är 18. Jag och Angelica drog ner på ica och köpte lite provianter och när vi kom tillbaka får vi höra att vi kunde komma iväg till Arvika om vi ville, eller i alla fall jag, Såsfia & Angelican. Hej exalterade töser punkt se! Så vi bestämde oss för att dra, vi hade ju skjuts hem och allt så vad kunde gå fel. Jo när vi kom till Arvika så visar de sig att Hotwood inte är så bra, men mycket folk va det och det va inte dyrt att komma in so what the fuck. Men strax innan värmskogsnissarna hade spelat färdigt bestämde vi oss för att sticka till grums och dra på spinning, ett ascoolt ställe för er som inte vet. Alla som är något hänger på spinning!
Blev riktigt roligt faktiskt och jag fick äntligen vara "nya tjejen" happy me! Fick träffa Angelicas storebror, han är för charmig den dära. Grums fester är inte så pjåkiga som jag trott. I grums är man trevlig mot nytt folk också för de är man inte i årjäng, jävla drägg ställe!
Vid fyra tiden drog vi  oss hemåt för piloten va trött, slaggade hos Angelica. Vaknade morgonen därefter och fick se knutgubben lycklig blev jag!
Drog mig mot lägenheten vid två tiden och sen jag kom hem har jag suttit och slappat vid datorn och det ska jag nog fortsätta med.
Skola imorgon men sovmorgon och de gillas!
Tack gekis & sofia för en lyckad lördag
Sa jag förresten att jag färgat mitt hår rött?
Svårt att få en bra bild på de, men här ser ni i alla fall ungefär hur färgen ser ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0