så va de igång igen

Min mamma är söt, hon körde mig till Karlstad så jag slapp åka buss.
Tanken var väl egentligen att vi skulle hinna med ikea idag men så blev det inte eftersom vi fick besök från Norge igår kväll som stannande över natten och eftermiddagen idag. 
Men mamma håller vad hon lovar och skjutsade mig hem till mig, tog en kopp te och åkte tillbaka hem.
Nu sitter jag här i min ensamhet men jag känner mig inte ensam.
Det är grejen med min lägenhet - den är mitt sällskap and I love it!

Medans jag sitter här kan jag säga helt utan att ljuga att min granne är döv. Han har på tvn sjukt högt och jag i min tur är tvungen att höja min tv så att den överröstar hans. Så just nu råder någon slags hemlig och ovetande tävling i huset. Ska bli spännande att se hur detta slutar. Just nu hör jag inte vad jag själv tänker!

Imorgon är det skolan som gäller, vi började egentligen i torsdag men jag hade ju halsflussen att ta vara på så blev inget med de. Försöker köra fullt nu från imorgon i stället så får vi se hur det går.
Står förövrigt i valet och kvalet med vart jag ska jobba i sommar.
Jobbet är detsamma, det är bara platsen som är svår att välja.
Det ena är något längre bort men helt underbart!
Det andra är nära och mer vet jag inte eftersom jag inte har jobbat där förr, så detta spörs att se.
Måste ordna med ett helg jobb också, känns som det är mycket prat och lite verkstad hos mig nu för tiden, suck!

Från och med imorgon blir det uppryckning - skola, gym, tvätt, städ & läxor! 
Kom igen Johanna vad skulle du annars göra?

Kommentarer
Postat av: heidi

sv:Hahaha ! Du det var så jävla läskigt det med stalkern alltså, dog!

Jag saknar dig med babe min!

Kösss

2010-01-12 @ 22:08:14
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0