va luktdigotta?

Hade en sån där sjukt jobbig morgon i morse.
Klockan ringde - jag snooza, klockan ringde - jag snooza och sådär höll det på i en hel timme.
Till slut var jag så trött på att snooza hela tiden att jag drog mig upp ur sängen drog på mig kläder och masade iväg till skolan. Väl där blev jag piggare, åt årets rödaste äpple(som tydligen någon liten kineskille hade puttsat på enligt min mentor?!)som va svinagott och började sedan jobba.
Ungefär vid dagens slut, närmare bestämt två så hade jag ett långt samtal med svenska magen(magnus) om lärare,skolan och mitt liv. Han älskar mig det vet jag!
Efter samtalet kollade jag på Angelica och sa "du, vill du med hem så bakar vi muffins" jag visste från det att jag sa de att hon inte skulle säga nej till de, jag känner den tösa. Så hem bar det och baket gick av stapeln. 
Allt blir så mycket roligare med Angelica, vet inte riktigt varför men jag ihop med henne blir bara crazy och extremt fel! Men det är nog det som är så bra kanske, well jag gillar Anki.
Följde Angelica till bussen förut och på vägen hem mötte jag en kvinna med en hund. Jag tittade på hunden och hunden på mig och började vifta på svansen så kvinnan stannade och pratade, eller ja jag och hunden pratade. Det va en amstaff och det va nog den mest sociala jag mött. Gosig va bara förnamnet! Då slog det mig, borde jag skaffa en hund eller borde jag inte. Såklart borde jag inte men kände för stunden att jag ville ville ville! Funkar inte att bo själv, utan jobb och vill leva livet att ha hund detta får vänta. Men jag satte mig ändå framför blocket och kikade och självklart fastnade jag helt. Jag vill ha en och när jag minglat klart i livet blir det en amstaff!

Nu sitter jag och har ont i magen efter mjölken som jag tvingade i mig, varför drack jag. Jag tycker inte ens om mjölk! 

PH ikväll också så jag sitter klistrad framför burken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0