12 dagar

Alltså lite mindre än två hela veckor, nu har de långa jobb timmarna börjat och jag känner att det tar på mig. Jag är trött! Vill inte jobba mera, men det är bara att bita ihop.
Vill inte härifrån utan vill bara slippa att jobba så långa dagar, det är helt enkelt det!
Idag har himlen öppnat sig totalt också! Det bara öseröseröser ner! 
Om en timme börjar jag och jag måste ge mig ut i ovädret för att komma till jobbet, damn!
Hungrig är jag också, inte ätit någon frukost.. Får se om jag hittar något att knapra på där nere i köket.
Känns lite jobbigt att jag jobbar precis varenda dag nästa vecka, känns otroligt upp piggande!

Klagar gör jag och jag skyller det på vädret. FU!

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0