candy kane

Kanske är det dags att sluta vara bitter? Eller är jag de verkligen?
Jo förmodligen lite. 
Hur folk uppfattar en, det är viktigt! Jag vill inte att någon uppfattar mig på ett sätt som är fel. Jag vill uppfattas rätt!
Tror det eller ej, men jag ska nog börja bli trevligare. Helt över lag sådär. Ja jag erkänner att jag är lite spydig ibland, men nu är det slut på de! 
Jag vill uppfattas som den jag är, på riktigt!
Ska ge människor fler chanser och inte ge upp för lätt. Jag ska kämpa, det är mina mål.
Kämpa & uppfattas rätt!
Kom fram till nu också att jag saknar Maria Rickmann, fy bubblan alltså. Sötnos!

Sitter här nu och är inne på spurten på det mesta, ölen, låten, chipsen & det artonåriga livet.
Tänk att jag har levt i 18 år?! 18 år och har hunnit med en jävla massa. Eller har jag? Jo mer än det flesta barn tror jag. Mina päron har tagit med mig och min bror på en massa äventyr och visat oss världen och framför allt Sverige.
Upplevelser som jag ibland tar för givet att alla har varit med om, men glömmer borta att jag kanske är väldigt lyckligt lottad!
Hur som helst så kommer jag nog fram till att jag har gjort en hel del skoj och förhoppningsvis blir det mermermer!

Nu ska jag gå över till att umgås med Turk, JD och de andra barnen tills vi somnar.

Seize the Day & thank you, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0