rain

Dagen blev inte så pissig trots allt. Om man bortser från regnovädret då (regnat precis hela dagen) och det faktum att chefen köpte pizza, de va nice!
Tråkigt också att Sandra gjorde sin sista dag idag, är nog henne jag gillar mest och är sjukt glad över att lärt känna i sommar! Men några utgångar ska det bli med henne så helt slut träffats är det inte än.

Vad människor är olika egentligen. Om vissa saker tänker och agerar människor verkligen sjukt olika.
Ibland förstår jag mig inte på det överhuvudtaget, men å andra sidan så förstår väl inte motparten varför jag gör som jag gör.
Sofia & jag tänker och agerar ganska lika, vi har samma tänk om saker och ting. Där har vi min tös!
Vi är liksom ganska lika, men ändå inte för lika. Det är sådär lagom! Åh vad jag saknar Söffe!
När jag har jobbat färdigt, ungefär samtidigt som sommaren är slut så ska vi fylla den mörka hösten och vintern med hyss Sofia & jag. En del listor som ska skrivas osv. :)

Ynka fem dagar tills födelsedagen nu, vad som kommer ske är änna ingen som vet riktigt.
Utgång på kvällen i alla fall hoppas jag på! Uffebuffe har lovat att fixa tårta, så vi får väl se!
Är ledig från min lillebror i några dagar nu också, känns lite trist! Men måste man så måste man.
Hoppas på att han tar lillebror Morris med sig tillbaka, då blir Hannis glade!
Men nu ska jag sova, upp och jobba imorgon, men först sovmorgon!

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0