belief

Regnigt värre är det här på Vassbacken idag och inget ljus har jag heller, så här sitter jag i mörkret och lyssnar på regnet. Kan kanske tyckas vara ganska mysigt men när man letar efter saker så kan detta lätt bli lite problematiskt!
Hur som helst så gör jag sista dagen innan helgen och födelsedagen imorgon. Känns skönt eftersom jag jobbat varje dag nu, lite slitet sådär. Snart går jag ju också in på sista jobbveckan, vart tog sommaren vägen?!

Planer för födelsedagen är; förkrök med kanske lite grill osv här sen vidare till Ollstorp, Skövde eller kanske Mariestad. Allt beror på väder och vind. Roligt är jag helt säker på att vi kommer få!
Jag kommer alltså fira min födelsedag i husvagn för andra året i rad. Är det en liten tradition som smyger sig på mig kanske. Jag som inte gillar traditioner..

Annars så var mami här och överraskade mig häromdagen, blev så glad!
Hon hade med sig färska bär som smakade alldeles ypperligt! 
Vi stack och badade och käkade och satt och snackade. Eller jag snackade mamma lyssnade, som vanligt!
Åh vad jag älskar min mamma!

Frukostpasset imorgon och detta betyder att jag borde sova och det tänker jag göra nu.

Seize the Day, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0