vi har pannkakor, pannkakor & pannkakor

Måste än en gång påpeka att jag älskar Katrin Zytomierska. Det är hon och Carolina Gynning jag ser upp till.
Kanske mest Katrin dock, hon är så underbar och snygg, jag avgudar henne!
De var det, tänkte berätta vad jag gjort idag för er alla.

Jag har sovit. Eller i alla fall försökt, mamma drog upp mig klockan nio. Min mormor skulle till frissan och lägga håret, för det är sånt som fina damer som min mormor lägger pengar på och gör. Kan kännas onödigt för vissa kanske, men jädrar så fin hon blev!
Vi tog sedan en fika på Broms och begav oss mot Skövde. Men vi tog inte den vanliga vägen, utan vi tog vägen förbi prins Martin osv. Jag körde såklart
När vi åkte in i Bengtsfors stannade vi till på Dals och köpte candy. Vid det laget mådde jag både illa och var trött. Plus att jag hade ont i näsan? Mamma fick ta över körandet, jag somnade och vaknade av att vi stannade och allt luktade ko.
Vi skulle äta, jag mådde fortfarande illa och fick snart veta att vi stannat på ett pannkakshus. Eller ja, en gård där de gör pannkakor. Blev inte bättre om jag säger så. Tänkte att det kanske hade något annat, men icke. Allt hade något med pannkaksmet att göra. Lite bitter va jag, men hungrig va jag inte så spelade ingen roll.
Fortsatte sedan att åka, vilade upp mig lite mer och strax va vi i Skövde. 
Hälsade på morfar för första gången, gick också för första gången på hans badrum och inte mormors.
Det luktade inte morfar längre, kändes skönt på ett vis. 
Jag saknar morfar, den morfarn som var frisk och pigg. Jag saknar honom verkligen mycket nu såhär efteråt när jag tänker efter. Alla minnen.
Satt och kollade på gamla kort, fy va roligt jag och min bror haft med morfar och mormor med såklart.
Herregisses! Richard jag ska fixa bilder så du får se, vi är söta Brush!
Jag ser ut som din tvilling bror, som mamma tvingades klippa för att jag grät när hon borstade mitt hår.
Tänk dig din munkfrilla från Sälen fast på en treårig flicka i röda kortbyxor med ett leende endast bestående av glugg! Och mamma blev sur när folk sa att jag var en söt pojke? Damn woman, don't cut my hair :D haha

Nu är jag i alla fall tillbaka på Wasse, jobb imorgon vid fyra. Så fram till det blir det solasolasola!
Patrik var också här till min förvåning. Den killen gillar jag, vilken en alltså!
Klockan går snabbt, jag tuggar på min läpp och det kliar i mitt tandkött, ja jag borde nog lägga mig.
Puss till Katrin & Ringo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0