vi blir aldrig som dom från stan

Jag är ledig och klart det ska regna. 
Just idag hade jag tänk ligga ute på gräset och låta mig stekas av den underbara sommarsolen. Men icke!
Jag sitter inne, hör hur regnet mer eller mindre tar ut sin ilska på fönstren. Aningen mysigt såklart, men det liksom sätter käppar i hjulen för mina planer totalt.
Men man får helt enkelt göra det bästa av situationen så jag bestämmer mig för att baka. 
Vi har ju faktiskt en ny ugn som är supersnabb som måste invigas!
Ska slänga ihop lite bullar minsann, behöver fylla min frys hemma i stan. 
Jordgubbarna blev plockade igår så ett fack är fyllt så nu fattas bara brödet och köttet. Jag jobbar på detta!


Annars så har min kusin förlovat sig så grattis till henne.
Vi har målat om huset och det är snyggt som tusan (samt målarna)lägger upp bilder när tillfälle ges. 
Jag är förälskad i Oskar Linnros.
Känt att jag har det jävligt bra.
Shoppat på rea.
Planerat kusten resa med mamma och den sker imorgon och bikinin ska med(den randiga).



Nu sticker jag till Norge med Richard
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0