de är inte grums jag gillar, de är er

Fredag och jag befinner mig hemma i Årjäng. Solen skiner, jag har ny rakade ben och har det allmänt gött!
Jag gillar läget helt enkelt. Det är så underbart att det är varmt ute, att sommaren liksom är här.
Jag känner att alla mina bekymmer över att inte ha allt skolarbete färdigt inte bekymrar mig längre. Jag klarar mig!
När sommaren kommer så glömmer man allt som heter stress. Då vill man bara steka, steka, steka!!
Jag ska jobba, jobba, jobba. Men med jobb kommer pengar och det behöver jag. 
Jag kommer sakna mina babes, jag liksom behöver er - jämt!
Ni är det bästa jag vet, så när Fröjdan fyller myndig ska vi festa som aldrig förr, lova?!
Sen drar vi till Skagerak och lever loppan en helg också, lovely!

Idag ska jag till Mellerud för studentfirande. Sticker om någon timme bara. Ikväll är det parken, så ser dagen ut.

FRIDA, CARRO & ANGELICA,  NI E BEST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0