huvudstaden med stort H

Eller stort S kanske, Stockholm i alla fall.
Helt underbart. Ett smakprov av hur vår studentresa till Cypern kommer bli. WONDERBAAAR!
Tänker inte gå igenom vad vi har gjort. Men jag har blåslagna axlar och ryggskott typ. Men jag är glad, för jag älskar mina kvinns. När jag kom hem fanns mitt paket med kläder att hämta på posten vilket resulterade i ännu mera lycka!
Dock blev jag arg för att ett par skor inte passade!! Då använde jag H:ordet
högt!
Skickar tillbaka skiten, men tänkte ändå visa vad jag köpt för er. Är osäker på vad jag ska behålla, så hjälp mig lite.
1. Sandaler - retur(fel storlek) 2. Kjol - return 3. Sandal - ? 4. sneaker - behåll 5. sneaker - behåll 6. solglasögon -
skickas tillbaka om ingen annan vill ha de?


Pratade nyss med Chris, satte upp mig på att köra på fredag. Lika bra, jag har inte råd att dricka och jag vill inte heller. Sen har jag dissat honom så många gånger så jag skäms. Så pilot blir de! Men jag ska fan dansa i parken i alla fall, för jag kan ha kul nyktert ja, för de kan jag! :)
Imorgon är det bio som gäller, men först lite gött chill i solen. Om de nu är det imorgon?!
Nej, tjillivippen. trött punkt se ja hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0