tystnad

Jo precis, inte ett ljud. Haft så mycket igång nu denna veckan så jag har inte hunnit skriva blogg ens, ja herre!
Nu är jag hemma hos mamu & papu, fixat i köket och JA de är klart - äntligen! Vi har nu denna morgon och i går kväll flyttat tillbaka ut i köket. Det är underbart! Jag avnjöt frukost vid det nya bordet i det nya bur-språket denna morgon.
Idag ska det även lagas middag där, jag är glad som en ko på grönbetet ungefär. Regnet liksom öser ner just nu, blåser gör det också och jag är hungrig som tusan. Vankas lax, potatis & romsås idag - yammie!
Annars då, jo de är bra. Min kropp är lite sliten (och jag har inte ens tagit studenten!) varit i gång hela veckan med sena kvällar osv. 
Senaste roliga jag varit med om?
Jo det är helt klart studentfesten i torsdags. Mest spontana på länge, men gud så underbart kul! Vilka brudar jag har. Ser verkligen fram emot vår egen fest nu, kommer den kunna slå denna?!
Huh!? Om jag vet hur det känns att ha gått i högklackat på nöjes och fått blåsor på båda fötterna så det är svårt att gå? Jo, de vet jag hur det känns. De enda skor jag kan gå i just nu är tofflor och ruttänjda vans. Ont har jag! Men även det är värt för satan vilken kul kväll! :D

PUSS PÅ STJÄRTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0