soulfly va falls

För är det inte typiskt, att jag ska bli sjuk precis nu när lovet börjar?
Brukar bli så för mig, på sportlovet var jag sjuk också, himla kul. Men jag ska väl vara glad att febern har gått över nu i alla fall och att jag kommer iväg till Götet imorgon. 
Ja för till Göteborg blir det, med familjen sås. Mot Sara & Tobbe och frihamnen. Jag och såsfia ska driva loss på Metaltown :D bra start efter sjukdom och innan jobb säger jag! 

De senaste dagarna, alltså de dagar jag varit sjuk har ju hunnit fundera en hel del på lite olika saker. Bl.a så har jag funderat ganska mycket på Sydafrika. Jag har nämligen suttit och kollat fotboll med min kära fader. Hur kan det komma sig att folk står vid sidan av planen och fryser? Jag menar Afrika väl? Jag frågade min pappa men att fråga honom samtidigt som han kollar på fotboll är som att störa Arne Weise när han sitter i sändning på julafton.
Då kände jag såhär, "vart är Patrik (aka pata) Olsson när man behöver honom?" Det är just såna frågor som jag vill ha svar på och just såna som går att besvara när man sitter i skolan med brudarna. För Caroline ringer sin far och frågar. Så Carro, för att jag ska slippa ligga sömnlös flera nätter nu. Fråga Patrik :)

Det tog allt hårt på krafterna att skriva kände jag. Men lite kortfattat vill jag bara säga;
Frida, take care of tha apartemento och hoppas det blir bra för er.
Angelica, jobba inte ihjäl dig för allt i Sverige
Carro, sitt inte för mycket inne! De är inte bra för dig :)
Vi kanske och jag hoppas vi alla hinner ses imorgon en sväng grumsbrudar! 
Nu ska jag vila mina stämband så jag kan odla fram en whiskeyröst till fredag. 
ROCK N ROLL FYR ALLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0