små röda djur

Nyss hemkommen från Stina, blev hembjuden av Marcus på grillmat. Fy satan va gött de var, verkligen det som gjorde min dag sluten. Flintastek, färskpotatis & bearnaise och till efterrätt rabarberpaj med jordgubbar på toppen och vaniljsås. Stina kan man liksom räkna med, Puss på dig!
Varit ledig idag då så brännan är ett faktum och jag gillar de, imorgon kör vi baksida. Vad ska jag annars göra mina lediga dagar? När jag jobbar får jag ju ingen tid att sola så jag måste ju. Patrik har inte kommit hit heller så jag är lite besviken på honom. Hans moppevänner kan ju inte va bättre än mig!
Så dagen har liksom varit kanon, bara en eller annan öl som skulle suttit fint. Men de blir till helgen de! 

Jag sitter nu och smuttar på mitt "turmässante". Min förkylning vill inte ge sig och jag vet inte varför. Men någon slags varm dryck innan läggdags så kan jag andas i alla fall under natten utan att mina luftrör är täppta, helgalet är det!
Dock är det inte lika lyxigt att dricka te i husvagn som annars. Plastkopp och den är dessutom liten. Men jag klagar inte, nej då. Te är te och det är det bästa jag vet i princip. 
Tänkte bara tala om att jag verkligen inte saknar det jag hade innan jag flyttade till Karlstad, ja de som jag inte har kvar nu vill säga. Jag är evigt tacksam att jag träffat mina underbara grumsbor och också resten av "da gang" i klassen. 
Jag har bytt bort en del vänner och det måste jag säga är såna som jag helt enkelt klarar mig utan. Låter hemskt kanske, men ni liksom gav mig inget och så va de med de. 
Förresten kanske jag ska nämna att jag och Viktor ska börjas träffas på riktigt till hösten och blir det inta han så blir det Sälen flörten eller prinsen. De vet bara inte om de än..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0