vem fan behöver tv

Inte är det jag i alla fall.
Trodde jag inte var i så stort behov av ström överhuvudtaget, men ack så fel jag hade.
Har levt utan ström sen husvagnen kom, närmare bestämt tordags. Men idag, då kom Ulf - mannen som föredrar blötläggning och hjälpte mig. Så nu är det fullt ljus i vagnen, värmen är på och datorn kan användas.
Eller ja, jo datorn i sig men internet krånglar ju som vanligt. Viva la Telia säger jag, skönt att jag snart kan byta ifrån skiten. Dyrt är det och likaså kast, alla klagar på telia. Telia är no good alltså!

Men frågan är, skulle en uppdatering skada? 
För er som har talsvårigheter, jobbar på Gruvön eller helt enkelt är lite efterblivna(harrå?) så befinner jag mig på Göta Kanal.
Jag jobbar och står i, men har det samtidigt fruktansvärt bra måste jag säga. Personalen på mitt jobb är underbar, jag verkligen älskar oss allihopa! 
Idag jobbade jag halv dag kan man säga, med tanke på att jag jobbade 14 h igår!! Så resten av dagen har jag slappat, solat & badat. Det har varit mer än okej.
Jag är ledig tills på Tisdag så nu gäller det att jobba på brunfärgen.
På fredag blir det tillbaka till skogen för att avnjuta grill eller räkor. Är sjukt sugen på de!
På lördag är det fest med och för FB som gäller!

Just nu känner jag att det var sjukt meningslöst att jag satte mig och skrev detta och att jag är hungrig. 
Så jag får la sova så jag kan dra till Töreboda och handla imorgon och laga mig något gott.
Kanske ger mig på ett litet bus också, men de kommer ni märka.
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0