äru från Skåre?

Helgerna går fruktansvärt fort, men denna helgen har jag ändå hunnit med en del. Den har liksom varit värdefull.
Fredags var det meningen att vi skulle fira St. Patrics Day. Dock blev det väl en aning fail på det, men allt detta berodde på de jävla människorna från Vålberg. Fan ta dem alla!
Men när de åkte ut ur min lägenhet med en jävla fart så blev det allt ganska bra stämning och det var trevligt som vanligt med tuklarna och de andra slödrivarna. Var väl i säng vi fyra efter att ha varit på jordens kortaste efterfest.
Vaknade på lördagen och märkte till min fasa att det inte fanns något vatten! Jag hade disk i hela lägenheten, kletiga golv av spillda drinkar osv och här skulle vi ha kalaset för Richard? Heja mig! Men allt löste sig så fort vattnet kom tillbaka. Mamma och pappa kom hit och jag åkte och hämtade Richard och Ia borta hos de. Sen blev det någon sjukt knepig smörgåstårta och en sjukt god tårta innan vi drog till Nöjesfabriken för mat och bowling.
Väl på nöjes möttes vi av Fredrik & Chris som stod och överraskade Richard. Efter en stund kommer också Martin, Richards gamla klasskompis från Skåre, och här snackar vi surprise. Efter ytterligare en stund kom också Madde, Christian & Lisa. 
Vi gick in och skulle bowla men såklart så krånglade banorna så vi fick gå in på maten och spela efteråt. Var en god buffé med massa blandad mat. Efter maten så blev det Bowling och jag tror pappa tog hem segern tyvärr. När bowlingen var över så skulle plötsligt alla dra, jag som trodde de flesta skulle vara kvar men icke! Så kvar var jag, broder och Ia. Så vi satt och drack lite och pratade. Mycket mysigt och Richard hade en bra kväll så jag är mycket nöjd! 
Efter ett tag kom Fredrik, han ville dansa och det ville väl jag också så de fick de bli. Dock kände jag att jag hade fel skor för att dansa och när man spelar Astrid Lindgrens "karlsson på taket" de är då man sätter sig, inte okej! Astrid ska inte vara på krogen!
Vi blev kvar till de stängde, gick till Madde och Sjökvistens för att köpa krubb. Missade sista bussen hem så vi liftade med Jimmy. Var väl hemma någon gång vid fyra igår också tror jag. 
Vaknade runt halv ett då mamma ringde och väckte mig, såg då till min fasa att det snöade som tusan utanför.DRET! Dock snöar det inte längre och de är skönt men jag ska ändå inte bege mig utanför dörren idag utan det blir att fixa till mat och sen spela tvspel och kolla Sex and the City.
PEACE!


Snodde denna bilden av Frida, den är från i fredags och den är för söt för att inte få vara med!
Maria Rickmann säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0