då va det färdigt

Inget Frölunda vidare till semi, tråkigt men sant. Hade varit underbart att se mina gubbar lite närmare seger. Men det som gör att jag inte faller ihop totalt just nu är att inte heller FBK lyckades ta sig till semi. Halleluja! Nu slipper jag att höra på kaxiga jävla idioter som ska vara sliriga. Gud va underbart! Hoppas nu i stället på LHC, gillar deras spel!
Mina händer/handleder har inte blivit bättre heller. Kanske inte hjälpte speciellt mycket att jag körde rodd idag heller. Men tänkte att det kanske skulle släppa. Så jag är illa tvungen att köpa tabletter mot inflammation om jag ska kunna funka ordentligt igen tror jag. Men jag är positiv och försöker att inte gnälla så mycket.
Imorgon är det bestämt att det ska fikas efter skolan, hoppas vi blir sittandes länge-länge-länge!
Det var allt för nu, påsken närmar sig också huahua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0