dagens människa, dagens man, dagens vårman!

Nog blir det allas våran Björn Skifs. 
Jag gillar Björn, dock var han väl något mer hunkig som yngre men han är fortfarande himla charmig. Min mormor tycker inte om Björn har jag för mig, hon tycker han är "way to much". Däremot så gillar min farmor honom, så det är väl det jag och farmor delar, intresset för skor, väskor och tycket för Björn.
Det var nog det hela jag ville säga plus att det är underbart väder idag och att jag tycker om att våren verkligen är på väg. Igår skulle jag titta hur mycket snö det var kvar på balkongen, se efter hur mycket jag måste skotta tills fredag så folk tar sig ut dit. Till min förvåning såg jag att hela balkongen var helt ren, ingen snö någonstans och sist jag kollade så hade jag snö ända upp till räcket. HEJ VÅREN HÄR KOMMER JAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0