det är ingen vanlig dag

För det är Angelicas födelsedag, hurra hurra hurra!
En av de bästa jag vet fyller år idag och det är ingen vanlig födelsedag direkt utan hon fyller 18! Hon blir myndig tjejen, ni kommer hitta henne på krogen, bakom ratten och inne på tobaksaffären. Är inte de galet? Tiden går fort, minns när jag fyllde 18, då va de ungefär åtta månader fram tills hon skulle fylla och vips, där är vi nu. 
Känns bra att du fyller år Angelica, äntligen så kan du följa med mig ut och röja krogarna. För att inte tala om PiP och deras öltält. I år slipper du stå utanför och ragga på ordningsvakten, DU KOMMER IN!
Angelicas mammas sambo va mystisk fick jag höra igår, Angelica var tvungen att vara hemma nu på morgonen annars skulle presenten inte kvarstå. Jag är sjukt nyfiken på vad det kan vara, skulle inte bli förvånad om de vore en bil. Fan va nice! Alla mina G-töser har bil men det är bara jag som har körkort (än så länge) men jag har ingen bil. Ska i vilket fall bli kul att gå till skolan idag krama om Angelica och höra om den spännande gåvan.
Stort Grattis till dig Gekis, jag tycker om dig och hoppas du får en bra födelsedag och en bra kväll på krogen med mig. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0