gröna fredag!

Dagen är kommen, som jag inte längtat efter faktiskt. Men efter ett antal återbud så är jag nu lugn och ser fram emot detta. Första ölen smakade inte fy skam heller. Så  nu är det right on!
Brudarna är redan på plats, det fixar hår, sjungs och dricks godsaker. Det är underbart helt enkelt!
Förövrigt så har vi fruktansvärt kasst väder i staden K. Det är grått och regnigt, men jag antar att snön verkligen försvinner nu för över allt så ser man lämnade hundskitar och grönt slitet gräs. För att inte tala på dessa jävla änder som är tillbaka som försöker ge sig på mig varje gång jag går till skolan, vill skjuta dem!!

Men nu får jag underhålla mina älskade damer och skriver mer imorgon!
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0