mr. hoffmaestro himself

Inte visste väl jag att det fanns en film som hette "Stockholms Boogie" och inte heller att sångaren i Hoffmaestro har en av huvudrollerna. Hade jag vetat det hade jag sett filmen för längesedan! Men nu har jag i alla fall sett den och komiskt nog så hade min storebror den liggandes i sitt rum..
Filmen i sig var väl kanske inte den bästa men hallå mr. Hoffmaestro himself va ju med eller Jens Malmlöf som han egentligen heter. Han är nästan lite to hot to handle för att inte tala om hur het han ä på scen eey papii! Jag älskar Hoffmaestro!
Såg förresten "Farsan" på bio häromkvällen också, den va verkligen inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Visst fanns det en del roliga delar men för överskattad enligt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0