nytt,nytt & nytt

Ungefär klockan sex satte jag igång och fixade min blogg. Kände att jag var tvungen att ta tag i detta någon gång. Den underbara snön som föll blev liksom lite tröttsam. 
Bad Sally om hjälp att sätta ihop tre stycken bilder åt mig, som jag sedan inte behövde. Förlåt Mattis för att du var tvungen att lägga ner tid på de, men du gillar ju mig så de gjorde du nog så gärna! 
Blev lite blommigt och lite rosa. Härligt tycker jag! Försöker få ordning på min ipod på bloggen också men det verkar inte vilja med det ikväll. Får kolla på det imorgon.
Har varit så insatt i designen ikväll att jag glömde tvätten nere i källarn och missade Entourage! Men nu är det fixat så nu kan jag fokusera på annat.
Ny vecka startar och imorgon ska jag klippa mig och färga mitt hår.
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0