pitatju

Klockan är halv tre och jag har varit hemma i någon timme. Detta kallar jag lagom dag!
Hängde på universihursi idag. Var någon "starta eget företag-dag" Jag är mycket pepp på att starta eget företag, I'm goin' in my daddies footsteps. Ett eget företag vore himla underbart, tjäna en hejd med pengar och göra någon som man vill ha förändrat. Carro are you with me huh?!  
Mina planer för det som återstår för dagen är att göra färdigt den där jävla idrottsuppgiften om stress, den gör mig stressad, hatar den! Sen så ska jag grov städa, för de va ett tag sen och ikväll hoppas jag Richard kommer och hjälper mig med tv-bänken och lite annat småflytt.
Imorgon är det fest, jag vill inte. Snälla skjut mig och väck mig till på lördag för då blir det nöjes och de ska bli kul!
MIN BROR BLIR FÖR FAN 20 BAST !!
Älskar att min anka Stig har uppenbarat sig och visar sig bästa sida och att jag ser ut som en japans/kinesisk tecknad figur.


Peace!

Kommentarer
Postat av: Carro!

Ofc! SKA BLI SÅ SPÄNNANDE :D:D:D:D:D:D:D..d.fgerpgrhFSHÖK

2010-03-18 @ 19:20:02
URL: http://ohwaitwhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0