Putte i Parken

Ser fram emot pip i sommar. Nästan alla band som redan är bokade tycker jag är bra eller har i alla fall en bra låt. Bara att hoppas på att också vädret blir underbart!
[Ingenting],
Teddybears
The Baboon Show
The Bloody Beetroots Death Crew 77
The Haunted
The Hives
The Knockouts
The Mary Onettes
The Sounds
Tomas Andersson Wij
Val and The Bitches 

Lov nu, skapligt skönt. Är hemma hos mamma & pappa i några dagar, kollar att bygget går framåt. Någon måste ju kontrollera jobbet också. Blir som sagt bara här i några dagar sen ska jag tillbaka till KD och ha utomhusaktiviteter med brudarna samt grilla korv. Till helgen sen blir det nog inflyttningsfest skulle jag tro. Nog för denna gången, nu ska jag måla ute i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0