stig, den svart vita kitlerkatten

Så blev det utgång igår då med Sofia & Angelica. Började lite smått hos mig sen in till stan och mot Leprecon för att ta en öl. Där träffade vi Sofias polare Amanda, skön brud! Drog vidare mot Ankan och där blev vi kvar till klockan halv ett drygt tror jag. Bestämde oss för att åka hemåt då vi till vår fasa ser att det inte går några bussar längre, så det blir att promenera hem till mig. Suck och stön från den nyblivna 18åringen men efter att blivit kallad brat ett antal gånger eftersom jag tydligen va arg och gick så långt före så kom vi fram till max där det fick bli lite käk. Därefter bar det hem till mitt place där vi möttes av polisbilar, ja men hej pappa blåå! 
Den tappra Sofia somnade väl ungefär direkt tror jag och det tog väl inte allt för lång stund så sov även jag och Angelican. 
Torsdag morgon, något seg men kom i tid till skolan i alla fall. Mådde inte värst bra och var extremt trött. Men jag tog mig igenom dagen och de nationella. Drog till stan efter skolan för att fixa tågfika tills imorgon och köpte även en halsduk som jag letat så efter!
När jag kom hem slängde jag ihop mat och nu sitter jag här. Måste ta tag i packningen innan klockan blir för mycket men sitter och pratar med en viss pojke så jag får vänta tills han lägger sig så jag får mesta möjliga tid här. Gud va löjlig jag är, men som knut sa go for it! Tror jag kan vara intresserad faktiskt och varför inte ge det hela en chans. 

Imorgon mina kära läsare bär det av mot Sveriges underbaraste stad, nämligen Göteborg! Det ska bli så himla underbart att återse detta underbara ställe. Hoppas på fint vårväder men det kommer väl helt säkert vara regn, men det är Göteborg och skrev jag att det ska bli underbart!!?! Ser mycket fram emot tågresan med mina underbara tukltöser och ser fram emot min smörgås hah! Kommer hem på lördag kväll och då lär jag va helt död!

Bild från ankan igår. Amanda & Sofia


PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0