götet i mitt hjärta

Som ni säkert förstår så är jag hemma från Göteborg. Kom hem lördagskväll men har inte orkat att sätta mig och skriva något om själva resan. 
Men det var i alla fall hur härligt som helst att komma iväg på en liten tur och extra underbart när det va med de flickorna jag gillar mest av allt i hela världen! 
När vi kom till Göteborg på fredagen hade vi lite fri tid på stan så vi begav oss mot Nordstad allesammans. De flesta köpte något men jag köpte inget. Jag sparar ju nämligen till att kunna köpa den nya jackan som jag så länge suktat efter och de två par nya skorna. Sen satt jag och kollade runt på nätet igår och hittade massa kläder som jag ska beställa hem så jag var bara smart som inte köpte något.
Men åter till resan, när klockan närmade sig fyra tog vi spårvagn mot vandrarhemmet som visade sig till allas förvåning vara riktigt nice. Packade upp och allt de där sen var det dags för food! Käkade och drog sedan tillbaka till vandrarhemmet där det blev hockey och lekar innan det var dags för sova.
Lördag morgon, tidigt med avnjöt en god frukost. Längesen jag slapp göra frukost själv så det var lovely!
Efter frukost stack vi mot TUR-mässan och så var allt i full gång. Jag var trött och ville bara hem och efter några timmar var det dags för det också. Lång tågresa hem, alla var nog skapligt övertrötta. En hel del skratt och flum.
Tillslut var jag äntligen hemma, ramlade i säng efter en kopp te och sov som en stock hela natten. 
Snart var det måndag igen och ny vecka, något kortare denna gången. Härligt!
Lyckats fått någon jävla inflammation i handlederna också, hur fan hände de?!
Är i alla fall fruktansvärt trött nu och saknar Göteborg, så får bli dit snart igen. Saknar mamma och pappa också så ska bli trevlige att åka hem till de över påskhelgen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0