ett vanligt hej

Tråkig min blogg är som endast består av musik just nu. Men mitt liv består av väldigt mycket musik, de är liksom min favorit. Utan musik är mitt liv kasst helt enkelt!

Tänkte sätta mig och skriva ett långt inlägg hade jag tänkt men jag orkar inte nu när jag väl satt mig. Är faktiskt lite trött också. Mycket luft ute idag, kanske lite väl mycket. För visst kan man väl få för mycket luft?
Åkte i alla fall till Karlstad i morse efter att ha spenderat några dagar hemma i prästgården. Fick hit sture, sås, maria rickmann & cattis så va drog till himlabacken här bakom husen och åkte pulka och grillade korv/majs. Mysigt men kallt efter ett tag, så vi drog tillbaka till mig och tog av oss de blöta och kalla kläderna och värmde oss. 
Nu är jag ensam och sitter med en tekopp och myser med hästpojken.
Imorgon är det inflyttningsfest för eller mer hos caroline, så grums blir. Ska tydligen sola med såsfia innan också, behövs nog med tanke på mitt senaste fail i solariet! Än taggas det inte för fest men de kommer nog samtidigt som det hemkörda vinet. 




Kommentarer
Postat av: Lojjan *svar på kommentar*

åh tack vad snäll du är ! <3

btw musik är allt!

2010-03-09 @ 21:59:37
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0