bye bye johnny

Sitter på jobbet, är själv här idag. Det är aningen skönt får jag lov att säga, dricker kaffe i lugn och ro och sitter och lyssnar på Paul Anka - Lonely boy. Lagom charmigt!
För tillfället är jag hungrig som en jävla bäver, 30 min till lunch whoop whoop!
Idag när jag körde till jobbet så mötte jag bilar med hela huven full i snö. Jag tänkte va fan, men tydligen skulle de snöa idag. Det snö/regn övädret som precis var här har dragit förbi, men vart ute är det inte. Höll på att frysa näsan av mig när jag va ute med vovsi. Tror hon frös med för nu ligger hon ihop rullad på skrivbordet och sover. Jo, de är sånt hon gör när chefen inte är här, höhö!

Annat som händer är väl köket hemma, de görs ju om som säkert de flesta vet. Men färdigt, de är det inte. Är det bara jag som känner till ordet effektivitet? 
La familia är trötta på att äta på papp med plast. Viva la soppa! I och för sig så finns det inget så gott som italiensk tomatsoppa, men efter att ha levt på det i över fem månader så börjar jag hata tomat och jag har ändå inte bott hemma och ätit de så mycket!
Ja herre jisses säger jag, har vi tur så är det färdigt på fredag men de återstår att se.
På söndag ska jag åka ner till göta kanal, gud va jag har saknat de. Hoppas på Patrik är där! Måste fixa en present till honom också kom jag på nu, damn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0