day and night

Är tillbaka i Karlstad efter gårdagens äventyr.
Efter skolan stack jag och chillade vid teatern med Kikki & Fiffi. Runt fyra tog vi bussen mot Grums, gick av i Vålberg där Ullis väntade - mot Sofias.
Vi grejade lite och gjorde oss i ordning, åkte och köpte snus och tankade sen tillbaka hem och startade grillen. Slängde på kyckling och grillspätt. Dukade fram potatissallad osv. Sjukt gött va de!
Efter en stund kom Linnéa & Martin, satt och små pratade och allt va toppen mys. 
Ännu lite senare började det ramla in massa folk, solen gick ner och det blev aningen kyligt. Vi "lurade" Martin att bada och han fick med sig Sebosa i sjön. Sen kom regnet.
Men vi satt under tak så det gjorde inget.
När småtimmarna började rulla igång kom vi fram till att Sebastian inte längre är Sebastian, utan Pastor Björk.  
En sammanfattning av kvällen är nog mycket trevligt! Tack Sofia

Nu sitter jag här, smuttar på en shake och väntar på att dra till KaK. Vädret är växlande och förvirrande.
Lördagskväll=plugg & film night. Jag behöver softa, imorgon sticker jag hem till mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0