du kan va ett svart får

Denna dagen har inte varit helt på min sida. Idag har jag varit trött och förbannad helt enkelt.
Kan tros vara en vanlig dag i mitt liv, men icke!
På skolan funkar inget, har inte gjort idag i alla fall. Så jag sköt mig i ögat innan jag gick hem!
Väl hemma tänkte jag byta om snabbt och sticka till gymmet. Det gjorde jag inte. Shame on you tänker ni nu, Johanna du behövert och visst det kan jag hålla med om men kan jag hjälpa att jag är förbannad och har en twisted mage?! Svar nej.
Jag satte mig ute i solen en sväng och somnade. Blåste kallt som tusan, så jag vaknade till och gick in. I samma stund kände jag att min mage typ vänder sig, så off to the lo.
Mår fortfarande inte helt bra alltså så är osäker på om jag ska till skolan imorgon. Vill inte missa Lojjsis lektion så ska verkligen krya på mig under natten. Kul om jag blir dålig över helgen säger jag, precis vad jag behöver. Ska till Fiffi imorgon på grillmys och kanske vidare till Elin som fyller 18 - om jag blir kry det vill säga..
Men för att kurera mig mesta möjliga så har jag kollat ännu några avsnitt i sex and the city boxen och är strax inne på sista skivan. Det är nästan lite ledsamt, fast då har jag sex and the city the movie att se fram emot på lördag och efter den boka biljetter och gå på film nr.2 med mina flickor.

Hittade precis en bild som fick mig på bättre humör. Söffäy, du är charmigare än någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0