moneymoney

Ja mitt hår är en big mess. I know! När jag får pengar ska jag göra något åt det.
Sofia du får klippa det snart alltså, annars kommer det ramla av totalt. 
Jag är förresten snål, visste ni de? Jag tror man måste vara de, eller bli de när man bor själv och inte har något jobb.
Då blir man snål, kanske inte alla men i alla fall jag. Jag har dålig koll just nu vart mina pengar tar vägen. Hittar jag på fört mycket roligheter utan att ha koll på vart pengarna går?
Snart får vi faktiskt pengar och då ska jag köpa nya skor och åka till Stockholm. Ska bli härligt! Blir en bra avslutning innan sommarlovet de.
Men åter till håret, jag vet inte riktigt hur jag vill ha de. Men mamma tjatar hål i huvudet på mig så jag måste göra något åt färgen nu. Jag har bestämt mig, inte blont - no way! Men en skön brun färg skulle vara något. Blir väl att besöka herr frisör och ordna upp det så det inte blir miss del 2. 
Sofia kuttar och frisören färgar, de borde ju funka. Billigare så! Eller kommer han säga att mitt hår är slitet och han är tvungen att klippa? och tar han betalt för de då? 
Är man smart om man bara beställer färgning, ey I don't know.
Färgen jag känner för ser ungefär ut som den Carolina Gynning hade när hon va mörk, fast jag vill nog ha lite mera skiftningar i det kanske. Ja va tycks? (Carolina är förövrigt hot as hell!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0