mr big gillar unga tjejer som fortfrande är fräsha

Japp, det var precis så Maria Rickmann sa till mig när jag sa att jag skulle gifta mig med han när jag skaffar en flott lya på Manhattan till mig och henne. Detta är ungefär samtidigt som jag blir miljardär, så ja.
Maria du är för söt, mina första miljoner kommer helt klart gå till dig. Kanske för att muta dig och se till att få ha Mr. Big för mig själv men du är ju ganska lätt mutad så ska nog funka ;)

Imorgon sticker jag till Huvudstaden, alltså Sveriges huvudstad Stockholm. Tar med mig mina kvinnor i klassen, minus Frida då som är vis och stannar hemma och gör massa nytta bara. 
Avgången är 7.50 från busstationen, vi åker privatbuss, så nice har vi de. Första stopp Arlanda, andra stopp GRÖNAN!
Ser ut som att vi får fint väder också, underbart! 
Jag har inte packat än, jag sitter och gör EV-uppg. som ska vara inne imorgon. Sen kan jag packa. Ingen stress!

Förövrigt mår jag bra, mycket bra. Jag trivs med läget nu, jag har snart ett år kvar till Studenten och till 20 - woho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0