slutet

Nu är det slut, fällde en liten tår.
Detta var på sista avsnittet på sista sex and the city skivan. Fy va bra de är!
Är väl kanske aningen fult att bli såhär berörd av en tvserie, men nu snackar vi ju THE tvserie. 
Kollade på första filmen också och även då föll en tår från mitt öga. Men nu är jag redo för film nr.2 och skiter fullständigt i om den fått dåliga recensioner eller inte. Jag ska se och döma själv!
Förmodligen blir det att se den på onsdag och då är det all dressed up som gäller. Ska bli så himla roligt tycker jag.
Funderar på om jag ska ta mina nya lila tiamo och inviga de med filmen. Spörs på vädret känns det som!

Medans jag satt och kollade på SATC slog det mig att jag kanske inte ska flytta till GBG när jag gått ur gymnasiet, utan till Stockholm. Liksom för att förbereda mig för att senare bege mig mot NYC. Göteborg är en sån stad där jag nog kan tänka mig att stadga mig och skaffa familj osv längre fram.
Desamma gäller för Malmö. Så Stockholm blir det nog för att prova på storstadslivet ordentligt.
Jag skulle vilja jobba som krönikör tror jag, visst jag kanske inte är världens bästa på att skriva. Men får jag något att skriva om som intresserar mig, då blir det riktigt bra. Eller om jag kanske ska gå och bli ekonom, det är himla kul fast det blir ju ett ganska strikt jobb och inte så mycket förändring som om jag skulle bli krönikör.
Ja jag har ju ett år på mig nu att verkligen fundera på detta och jag ska verkligen göra det också. 

Kom precis att tänka på att jag har skrivit tre inlägg bara idag, snacka om att det snurrar i min skalle. Får bli lite avslappning nu tror jag. Citronvatten & Nacho Libre

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0