mos

I mitt senaste inlägg ljög jag. Det var inte riktigt meningen och inte heller kunde jag veta att det skulle bli en lögn. Så jag tänkte rätta till det hela nu.
I lördags skrev jag att jag skulle köra åt moggan till Charlottenberg. Visserligen så började de så, men efter några raggar på gatorna i Årjäng bytte jag med Johan så han körde. Eftersom jag inte ville köra så länge. 
Träffade Hanna, hon hade blivit pilot också och tyckte såklart att jag med skulle köra. Men jag var trött och ville inte längre. Men då, då ringer Samis och jag tar på mig styr jobbet. 
Johanna ska köra amerikanare till Charlottenberg - heeeya!
Lagom cool va jag, lyckades dessutom ha jeansjacka på mig så va lagom raggig! 
Bra stämning på folket i bilen, bra musik osv. Dock endast halvljus och ett dåligt sådant. Men jag fixade de!
Charlottenberg va inte mycket att hurra för, men nu kan jag hur raggen går i alla fall - bra att veta! 
Det var allt för ikväll, tänkte bara vara ärlig mot er :)

Bara för att Thorin drog upp den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0