Justin, will you marry me?

Även denna afton sitter jag här, med en kanna te, ny tvättad kropp i min vita morgonrock. 
Jag anser att det är en härlig känsla, lyssna på skön musik och mysa runt en rykande kopp te.
Antingen de eller att lyssna på jazz och dricka vin på balkongen, det kan va de bästa jag vet.
Men hur som helst så har dagen varit stel. Efter gårdagens gympass har jag kramp i ben och nacke och ont i sätesmuskeln tack vara alla jävla idrottare som tvingar mig cykla bara för att de ska ha löpbanden, så detta resulterade i att ha ont i röven idag - GÖTT!
Känner att jag förbättrat mig i skolan också, det flyter liksom på bra. Saker jag inte trodde jag kunde kan jag tydligen (om man tittar på betyg). Dock är det väl en liten del som jag har kvar att göra, men det känns inte så jobbigt längre. 
Efter skolan cyklade jag hem och satte mig ute på balkongen och solade. Satt max 35min och när jag kom in hade jag fått färg som tusan, kompis de går bra nu! Sen bestämde jag mig för att gå ut på en promenad som sedan resulterade i en joggingrunda i stället. Kom hem duschade och var färdig i tid med Grey's.
Fy fan va bra det är alltså, jag älskar verkligen denna serie. Plus att jag är dökär i Justin Chambers. Där har vi "något att bita i" killen. Satan i pannrummet va snygg han är! Vart beställer jag killar som han?
Sitter och väntar på att mina kläder ska dympa ner i brevlådan med, I want shoes!!!

Imorgon är det förövrigt fyra dagar kvar till vi sticker till huvudstaden brudar!
Ska bli så underbart härligt så det finns inte.
Jag älskar verkligen min klass, eller delar av. "Mitt gäng" liksom, fy fan va vi är bra! :)





Kommentarer
Postat av: lojjsi*

Det låter som en härlig dag! Duktig du är !

2010-05-27 @ 07:12:03
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0