goodbye my almost lover

Nu är jag ensam, i hela sju dagar. 
M & P stack till Stockholm igår och har idag landat på Mallis, 22 grader och sol = GÖTT!
Under dessa sju dagar planerade jag att passa på att umgås med en viss person och det började redan igår. Det börjar alltså bra! 
Jag och Thorin hade planerat att grilla med lite folk. Fast det ett tag såg det ut att bara bli vi två, men vi bangar inte!
Runt en tio ringde Martin och ville att jag skulle köra , så det gjorde jag. Vi skulle inte grilla fören det blev mörkt i alla fall. Körde runt lite på pojkarna innan vi stack ut till älgtången. Gjorde upp en stor fet brasa och grillade korv, hörde på kapten när han försökte berätta läskiga historier som ingen lyssnade på och hade det allmänt mys. 
Martin blev trött, somnade i sanden men gick senare och la sig i bilen. Då började vi plocka oss iväg. Allt va liksom härligt. Men då, baam! Dök personen som jag har mest svårt för i hela världen upp och gjorde mig trött-trött-trött.
Körde hem Dan, Hansen & Martin och fortsatte sedan hemåt.

Idag ska jag köra igen, åt Moggan. Blir Charlotten berg, lär va sjukligt trött imorgon jag.

Hittade fina bilder på mina kusin barn, kände att jag är tvungen att lägga upp de.
Den äldsta tösen säger de är lite lik mig, men jag vet inte. Jag är ju lik hennes mamma så, kanske.
Söta är de i alla fall :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0