virrpanna

Utgånget i helgen blev de. På fastande mage vilket resulterade i en sjukt galen bakfylla. Aldrig varit så dålig tror jag, tur mamma hade kommit hem och tog hand om mig. Fixade mat osv.
Nu ska jag inte dricka på ett tag tror jag, låta de lägga sig lite grann.
Mycket att göra ändå så hinns inte, måste verkligen överträna med. Eftersom det inte blivit mycket träning alls nu när jag varit i Årjäng. Så skärpning på hög nivå!
Varit trevligt i Årjäng ändå, varit rätt mycket med Hanna. Men också med Thorin en del. Hunnit med att vara med de som jag velat och fått en del utträtt vilket är skönt. Har kommit på att jag nog är aningen förvirrad och överväger att skaffa någon att prata med om precis allt. Typ psykolog, mycket rör sig i min hjärna nu.

Åker till Karlstad i morgon bitti, ska bli lite skönt att komma hem till min lya och att träffa brudarna. 
Snart är det lov också och jag ser fram emot att få tillbringa sommaren på Wassbacken i år. Vi är ett bra gäng och det är bra ordning så ska bli kanon. Hoppas Helena kan fixa till schemat så jag kommer iväg på putte, typ ett måste.
Bäst jag tar tag i dessa två uppgifter jag sitter med. 
Ses imorgon tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0