alla grabbar jag vill lira med, såklart

Vet att det är många inlägg på kort tid.
Men varit ett litet uppehåll nu denna veckan, så nu bloggbajsar jag (helt rätt namn förövrigt).

Projektarbete är sjukt tuggigt.
Plugget är sjukt tuggigt, men de är nog så det är just nu.
Har jobbat klart med lite uppgifter i de kurser vi har nu så jag känner mig lite mer i fas.
Men gamla saker förföljer mig.
Hur fan ska jag klara matteB? DÖÖD ÅT DE!
Har möte med mamma & Mr. F i helgen så kanske kan få se lite svart på vitt så jag tar tag i de orenligt.
Men nu vill jag inte tänka på de. Ännu en anledning att man inte ska gnata skola på fritiden.

Ska lägga upp mönster till mina klänningar i helgen också.
Är ju tre stycken och jag har ju nästan bara i huvudet hur det ska se ut. 
Så detta blir spännande men samtidigt mysigt och underbart att vara med mami ♥
Ska nog beställa detta schnygga linne med, antingen i svart eller vitt.


Sitter just nu och fryser, det blåser ute vilket gör att det blåser inne hos mig.
Längtar tills det blir ny ventilation och hoppas innerligt att det blir bättre!
Har egentligen ganska mycket att se fram emot runt årsskiftet och så.
- Resa över jul - loveli!
- Nyårsfest med bruschorna
- Nytt badrum!!
- Praktik i 9 veckor
- Studentfester
- AYIA NAPA!! WOOPWOOP
- STUDENTEN!
- Fylla 20 bast
Herregud va underbart!

Tror jag kommer va tvungen att skaffa spotify premium också.
Kan va rätt värt och säger fffFarfar att det är det och att han tycker de är brau, ja då är det nog de.

Vinden har vänt, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0