allting börjar om

Varför sitter jag och små snyfftar för?
Just nu så skrattar jag emellan snyfftningarna haha.
Vad händer med mig?
Tror det är för att det är kallt som fan här inne och för att jag lyssnar på sjukt bra musik plus att jag är trött.

Tänkte göra lite av en kärleksförklaring här nu.
Men kom på mig själv med att vara allt för sentimental och flatvarningen ökade drastiskt!
Så skriver i stället att jag längtar tills Daniel Adams-Ray kommer till stan. 
Tills det att jag ska till huvudstaden på weekend och tills jag ska till rusta och införskaffa det som kommer göra mig nöjd med livet.
Smyger in lite kärlek ändå. Mary-Lou, min lilla lady, jag är en soldat för dig tusen gånger om!

Jag har inte tid att ta hänsyn och anpassa mig för någon annan än mig själv just nu.
Kommer älta detta till jag verkligen inte bryr mig längre.
Tack det var allt!

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0