älskar din stil

Petter & Timbuktu, sannerligen en räddare i nöden!

Gött att jag valde att köra ett pass på gymmet idag i stället för att gå hem.
Kände när jag började träna att min axel inte var okej. Så tänkte, "jag kör 10 min sen tar jag lite vikter"
Men så körde jag 40 min istället, busigt va! hihi.
Ger mig fan påt nu alltså, latmasken och kramper får fan inte ta över mig!
Kände mig nöjd med mig själv när jag gick från gymmet och när jag kom fram till 29B så väntade ett paket från cdon där.
Frågan nu var bara HUR FAN JAG SKULLE FÅ UT DET?!
Kände mig jävligt trött och övervägde att gå upp till Anders och gråta typ.
Men jag bet ihop, blev förbanad och slet upp paketet där de låg.
Om det inte syns på bilden så täckte paketet från botten till toppen i boxen.
Seg tejp och såklart runt paketet bara för att vara extra säker på att det inte skulle ramla ut något bara sådär.
Lapplisor & brevbärare is a badass!



Men att blir sjukt förbannad i 10 vart lätt värt - för nu ska jag kolla film.
Jag & min Harry♥

The botten was nådd, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0