Desperado the road is calling

Har många gånger funderat på varför min granne ibland är ruskigt trevlig och ibland näst intill otrevlig.
Allt detta fick jag svar på nyss när jag kom hem.
Min granne är tvilling.
Så förmodligen är han jag hälsar på min granne och den andra hans bror.
De är ruskigt lika och jag tror inte det finns många skillnader.
Blev väldigt fundersam i alla fall när den ena sprang ner för trappen, nickade och fortsatte förbi och jag upp.
Sedan utanför hans dörr så kommer han igen?
Såg nog aningen förvirrad ut tror jag. Men han hälsade så glatt så :-)

Vilken underbar morgon det har varit.
Började med sovmorgon och drog vidare med box med Lojjan - gött att slåss lite!
Kände mig inte helt nöjd med mig själv. Så fortsatte en och en halv timme på gymmet, körde järnet. 
Har under en vecka haft lite av ett "viktras". Vilket kanske inte syns, men jag vet om det och känner mig ännu mera peppad för att få den kroppen jag strävar efter.
Nu när jag sett resultat så ger jag fan inte upp.
Träningen sätter sina spår.
Mina ben är stenhårda och min röv börjar forma till sig lite.
Så nu jävlar!
Nu efteråt kan jag pusta ut, slappa och laga i ordning fredagens middag som blir kycklingwok dagen till ära.
Sen är det bara att börja göra sig i ordning för en ute kväll med brudarna.
Tempel som gäller ikväll. 
Mina damer, Daniel Adams-Ray!




Don't you ever turn back again, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0