Do what I please gonna spread the disease

Mina vänner är så vackra.
Så vackra när det springer till bussen, gapar och flänger.
Då blir jag lycklig och varm inombords.
Den känslan var det längesen jag hade.
Då allt var en baggis och livet var mer eller mindre lätt att leva.

Varför satte jag mig i denna sits? Vad hände med, ja allt?
Vart tog jag och mitt enkla liv vägen?
Det är så mycket med mig själv just nu att jag inte har tid att tänka på annat.
Så är det de flesta i tukl känner så jag vet inte vad vi håller på med.
Alla löser sina problem på sitt eget håll så det blir lugnt någon gång- tack!
Jag säger upp mig från allt nu annars kommer jag få magsår!
Känner mig som en kyckling nu. Men de skiter jag i.
Jag är inte rädd för konsekvenser, för de har jag redan tagit.
Jag är vuxen, flyttat från sandlådan.
Amerikanerna var på skolan idag.
De var rent av sagt loveli!
Jag avgudar Amerika.
Jag ska dit och jag ska skaffa familj i USA.
That's it!

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0