frida har koll

Så är det!
Hon har koll, även fast jag ibland tvivlar så visar det sig att hon har koll och just precis nyss slog det mig vad hon en gång menade när hon sa "klär man inte ut sig ordentligt ser man bara fjantig och löjlig ut".
Såg typ exemplet på de precis nyss, på Facebook såklart! 
Maskerader har det ju varit en del nu och man har sett många bra utklädda. Men också hemskt många fjantiga.
Jag känner såhär; Ska man klä ut sig så ska man göra det ordentligt så det syns vad man är och helst överdriva.
Det är ju sjukt roligt att klä ut sig också. Så länge man har en liten plan bakom det hela om vad man ska vara osv. 
Skrattar lite för mig själv när jag kolla igenom bilderna. Fan va lame de flesta se ut!
Frida är min guru jag ska aldrig tvivla på dig igen!

Nu har det nog mer eller mindre nått grunden.
Jag jobbar mig uppåt nu, på egen hand. Med mina egna problem.
Varför ska man ta sig ann andras?
Jag har verkligen inte tid eller ork med allt. Vad är det som tar upp min tid egentligen?
Tror nog nästan att det är alla tankar och ungdomen i sig typ.
Alltså inget man kan vila upp, därför inget blir bättre. 
Måste bara skärpa mig!

Förlåt att jag aldrig sagt förlåt, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0