go ape

Jag luktar scout.
Men de är härligt, då känner man sig lite mer levande.
Borde duscha bort lukten men ska måla och ha mig idag så lika bra att duscha ikväll.

Igår var det fest för Åsa & Patrik ute på Long. Maskerad och jag va indian.
Mysigt var det och kul med så många utklädda, aningen kallt men mysigt att sitta vid en brasa och dricka grogg.
God smörgåstårta fick vi och goda muffins som Carre hade bakat, såna med en chokladbit i - mumsi!
Blev en sen kväll. La mig inte fören 06.00 men är ändå uppe nu, klädd och hela kalaset.
Väntar på att Hanna som komma och hämta mig, för nu ska jag åka och kolla på soffan.
Håller tummarna för att de är en sån jag vill ha.
Senare idag ska jag till faster och hjälpa henne måla i vardagsrummet & mysa med mirkisponken såklart.

Är stolt över mina barn, att de precis som jag tagit sitt förnuft till fånga och skaffat sig HTC.
Ordning på er!

Seize the Day, J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0