hakan, hakan

Första dagen på nystarten.
Mår toppen och känner mig ren.
Det är en stor fördel, man mår ju mycket bättre om man är ren. I alla fall jag.
Dragit i mig en proteindrink och käkat två ägg såhär efter träning. Gött!

Bio ikväll kanske? Blir att tänka på.

Är kär i en kille på mitt gym också, efter en dag. 
Han var snäll och hjälpte mig med massa övningar idag plus att han har den snyggaste kroppen jag sett.
Han är arbetslös och tränar för att fördriva tiden och ja, det syns.
Fast han är inte sådär övermedveten och skrytig. Utan mest bara snygg, HAH!
Han är lite lik Erik Grönwall, fast en större modell av muskler. mumsi!
Så ja, jag har en dejt på gymmet imorgon. Whoppa!

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0