hör dåligt fattar trögt

Faktum är att det är så jag känner mig nu.
Eller ja, jag hör lite dåligt i alla fall eftersom min bror denna kväll har spelat så hög musik i bilen.
Det liksom skär i örat till och med, men jag står ut och jag kör där han säger att jag ska köra.
Så ikväll har jag fått lära mig "efter tolv-raggen". Good to know, belive me!
Både jag & Ia dängde Richard i biljard. Bara för att vi är så jädra bra!
Richard drack bärs & jag körde.
Min bror är så rolig när han är full och jävligt lättretlig. Så kul!
Fast ibland blir jag lite små rädd för att han är så galen och spontan. Lika bra ölsinne som far sin har han i alla fall.

Nu är jag i alla fall hemma igen. Tur man hittade på något så kvällen gick.
Nästan frost på insidan om rutorna hemma hos mig. Jo för de är kallt!
Dragit som i ett gammalt dass är det, fast utan bajslukten. Skönt att det snart blir nya fönster.
Tror det enda rätta är att bädda ner sig i sängen och sova.
Imorgon ska jag kolla på en ny soffa, förhoppningsvis är den stor och mysig.
En riktig tedrickarsoffa, de gillar jag. Då ska jag köpa massa nya tekoppar och sitta i soffan jämt och sörpla. 
Gud va mysigt, nu hoppas jag verkligen det är en sån!

Seize the Day, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0